نوین بورسیه

برترین شهرهای دانشجویی جهان در سال ۲۰۲۴ اعلام شدند

آسیا جایگاه خود بعنوان یک مقصد جذاب برای دانشجویان بین المللی را مستحکم می کند

رتبه بندی برترین شهرهای دانشجویی QS در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این رتبه بندی برترین شهرهای جهان را از نظر جذابیت و مناسب بودن برای دانشجویان بین المللی و بر اساس عوامل متعددی از جمله هزینه های زندگی، امکانات رفاهی، مهاجرپذیری و بسیاری موارد دیگر مشخص می کند.

در سال ۲۰۲۴، لندن بعنوان برترین شهر جهان برای دانشجویان بین المللی لقب گرفته و البته در جذابیت پایتخت بریتانیا به دلیل قرارگیری برخی از معتبرترین موسسات آموزشی جهان (همچون King’s College London و University College London) هیچ تردیدی نیست.

ولیکن نکته هیجان انگیز در فهرست برترین شهرهای دانشجویی جهان سال ۲۰۲۴، قرارگیری توکیو (ژاپن) و سئول (کره جنوبی) در جمع ۳ شهر دانشجویی نخست جهان است که جایگاه آسیا بعنوان یک مقصد جذاب و رقابت پذیر با امریکا و اروپا را مستحکم تر از قبل نموده است.

کشورهای استرالیا و آلمان هر یک با دو نماینده (مونیخ و برلین در مقابل سیدنی و ملبورن) نیز همچون گذشته شهرت خود خود بعنوان کشورهای پذیرای دانشجویان بین المللی را تقویت نمودند.

در ادامه فهرست ۱۰ شهر برتر دانشجویی جهان در سال ۲۰۲۴ را مشاهده می کنید:

  1.  لندن (انگلستان)
  2.  توکیو (ژاپن)
  3.  سئول (کره جنوبی)
  4.  ملبورن (استرالیا)
  5. مونیخ (آلمان)
  6.  پاریس (فرانسه)
  7. سیدنی (استرالیا)
  8.  برلین (آلمان)
  9.  زوریخ (سوئیس)
  10.  بوستون (امریکا)

 

اگر مایلید درباره فرصت های تحصیلی جذاب و بورسیه های تحصیلی استثنایی در سرتاسر جهان بیشتر بدانید و شانس های خود برای اخذ بورسیه و پذیرش تحصیلی افزایش دهید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!

 رویای پارسیان، اینجاست تا رویاهای تحصیلی شما را محقق کند!

ارسال دیدگاه