نوین بورسیه

چرا تحصیل در اتریش؟ از زبان دانشجویان بین المللی که در اتریش تحصیل کرده اند

 

طبق نظر تحلیلگران و دانشجویان در بزرگترین پایگاه داده تجربیات دانشجویی بین المللی –  STeXX.eu – کشور اتریش یکی از بهترین تجربه های تحصیل در اروپا را ارائه می کند.

کشور اتریش در نظرسنجی های انجام شده در مجموع امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کرده و در رتبه چهارم از نظر رضایت دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. نظرات دانشجویان نکات جالبی را درباره دانشگاه های اتریش ارائه کرده و جایگاه این کشور را به عنوان یک مقصد پرطرفدار دانشجویان بین المللی تایید می کند. در این میان، دانشگاه فنی وین بالاترین رتبه را از نظر رضایت دانشجویان به خود اختصاص داده و دانشگاه های سالزبورگ و گراز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

شاید اتریش کشور نسبتا کوچکی باشد، اما دلایل بسیاری برای تحصیل در اتریش وجود دارد: از جمله تعداد زیاد دانشگاه هایی که در برترین رتبه بندی های جهانی جای می گیرند.

تقریبا تمام دانشجویانی که تحصیل در اتریش را تجربه کرده اند، موافقند که این کشور غنا و تنوع فرهنگی بسیار و همچنین فرصت های اجتماعی فراموش نشدنی برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. همچنین تقویت مهارت های زبان آلمانی از جمله بهترین مزایای تحصیل در اتریش ذکر شده است.

کیفیت آموزشی و تنوع برنامه های تحصیلی و خدمات دانشگاهی نیز از جمله دلایل بسیاری دانشجویان بین المللی برای انتخاب اتریش است. اکثر دانشجویانی که در اتریش تحصیل کرده اند، معتقدند که این تجربه رشد شخصی و حرفه ای را پربار کرده است. بهره مندی از برنامه های تحصیلی منظم و باکیفیت، استادان زبده و جو آرام آموزشی نیز از جمله سایر مزایای تحصیل در اتریش ذکر شده است.

دانشگاه های اتریش فرصت های بسیاری برای دانشجویان بین المللی ارائه می کنند که بیش از ۵۵۰ برنامه کارشناسی ارشد به زبان های انگلیسی و آلمانی و همچنین برنامه های کارشناسی به زبان انگلیسی را دربرمی گیرد.

به زودی شما را با برترین دانشگاه های اتریشی نیز آشنا خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه