نوین بورسیه

معرفی پردیس های دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشگاه مموریال دارای چندین پردیس است که هر یک منحصربفرد می باشد. در پردیس ها و مراکز متعدد دانشگاه مموریال، بیش از ۱۸ هزار دانشجو و ۵۲۰۰ استاد و کارمند از بیش از ۹۰ کشور جهان مشغول یادگیری، تدریس، پژوهش، آفرینش و مشارکت هستند. دانشگاه مموریال دارای تسهیلات یادگیری و تدریس در ایالت نیوفاندلند و همچنین انگلستان و ۴۵۰ دوره آموزشی آنلاین است که انتخاب های متنوعی برای محل تحصیل به دانشجویان می دهد.

 

\"پردیس

 

  • JOHN\’S CAMPUS, ST. JOHN\’S, N.L

پایتخت استان نیوفاندلند میزبان پردیس St. John دانشگاه مموریال است که گستره کاملی از برنامه های دانشگاهی را در یک محیط مدرن ارائه می کند. St. John که بزرگترین پردیس دانشگاه مموریال است، تسهیلات آموزشی و پژوهشی برای شش دانشکده و شش گروه آموزشی مموریال را در خود جای داده و بعنوان قطب اداری دانشگاه عمل می کند.

دانشجویانی که در St. John`s پردیس اصلی دانشگاه تحصیل می کنند از مزایای بسیاری همچون برنامه های تحصیلی متنوع و امکانات پیشرفته – از جمله یکی از بهترین سیستم های کتابخانه ای در کل کانادا- بهره می شوند.

 

\"پردیس

 

  • GRENFELL CAMPUS, CORNER BROOK, N.L

پردیس Grenfell که در Corner Brook واقع در کرانه غربی و چشم نواز جزیره قرار گرفته، دانشکده های هنرهای زیبا و علوم زیست محیطی را در خود جای می دهد. در این پردیس کوچک اما شگفت انگیز دانشگاه مموریال، هنرمندان و دانشجویان هنرهای زیبا از چشم انداز خیره کننده و فرهنگ غنی منطقه الهام می گیرند و محققان و دانشجویان علوم پایه و علوم زیست محیطی نیز برای حفاظت از شگفتی های طبیعت این منطقه تلاش می کنند.

 

 

 

\"موسسه

 

  • MARINE INSTITUTE, ST. JOHN\’S, N.L

موسسه علوم دریایی که در پردیس St. John و در کرانه اقیانوس آتلانتیک قرار دارد، مرکز آموزشی تحقیقات کاربردی پیشرو در کانادا و جهان در حوزه شیلات و علوم دریایی محسوب می شود و همچنین یکی از بزرگترین امکانات آموزشی دریایی در جهان می باشد. دانشجویان می توانند از بین برنامه های آموزشی متعدد متمرکز بر صنعت در مقاطع کارشناسی ارشد و همچنین گواهینامه انتخاب کنند.

 

\"پردیس

 

  • درباره پردیس دانشگاه مموریال در انگلستان: Harlow Campus

پردیس هارلو کوچکترین و پردیس بین المللی دانشگاه مموریال است که دانشگاه مموریال را به یکی از دو دانشگاه کانادا با ردپایی در آموزش عالی انگلستان تبدیل می کند. پردیس هارلو که در میانه راه لندن و کمبریج قرار دارد، دارای ارتباطات جاده ای و ریلی با هر دو شهر می باشد و تقریبا ۴۰ دقیقه با قطار از هر یک از این دو شهر فاصله دارد.

پردیس هارلوی دانشگاه مموریال در شهر تاریخی و شگفت انگیز Old Harlow واقع در منطقه Essex انگلستان قرار دارد. این پردیس یک مرکز Study Abroad برای دانشجویان دانشگاه مموریال است و تجربیات یادگیری تخصصی و برنامه ریزی آموزش عالی را عرضه می کند. دانشجویان دانشگاه مموریال می توانند بخشی از تحصیل خود را بسته به ظرفیت و تصمیم دانشکده محل تحصیل در انگلستان و پریس هارلو بگذارنند.

این پردیس از گروهی از ساختمان های مربوط به قرن نوزدهم میلادی تشکیل شده و دارای ساختمان های اداری و همچنین خوابگاه دانشجویی می باشد. پردیس هارلو جایگاه ویژه ای در برنامه بین المللی سازی دانشگاه مموریال دارد که هدفش ارائه یک آموزش متمایز و آماده سازی فارغ التحصیلان برای پیوستن به نیروی کار جهانی می باشد.

 

\"پردیس

 

  • SIGNAL HILL CAMPUS, ST. JOHN\’S, N.L.

پردیس Signal Hill که جدیدترین پردیس دانشگاه مموریال محسوب می شود، به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۱۹ افتتاح شد. این پردیس جدید با تمرکز ابتدایی بر مشارکت عمومی و نوآوری ضمن اتصال تخصص و ایده های دانشجویان، اساتید، کارکنان و بازنشستگان و فارغ التحصیلان دانشگاه مموریال و همچنین مردم و سازمانهای استان نیوفاندلند و لابرادور به مسائل قرن ۲۱ام خواهد پرداخت.

 

کیفیت آموزش و پژوهش را در یکی از برترین دانشگاه های جهان و کانادا با شهریه خیلی خیلی کم تجربه کنید!

 

گروه پارسیان بعنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه مموریال نیوفاندلند در ایران از متقاضیان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه تراز اول، جامع و تقریبا رایگان کانادا برای مشاوره و ثبت نام دعوت بعمل می آورد.

 

ارسال دیدگاه