نوین بورسیه

پژوهش در دانشگاه مموریال نیوفاندلند

پژوهش در دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشگاه مموریال بعنوان یکی از۲۰ دانشگاه تحقیقاتی برتر کانادا، دارای بیش از ۳۰ مرکز تحقیقاتی است و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بودجه تحقیقاتی را در سال تحصیلی 2018-2017 دریافت کرده است. این دانشگاه و شرکای سرمایه گذارش از مدتها پیش به سرمایه گذاری در دانشجویان بااستعداد اعتقاد داشته اند و بیش از۱۵۰۰ فلوشیپ تحصیلات تکمیلی و ۸۵۴ دانشجوی PhD را تامین مالی نموده اند.

محققان دانشگاه بیش از ۵۰ درصد کل حجم تحقیق و توسعه در ایالت نیوفاندلند را انجام می دهند. یک شبکه جهانی متشکل از حداقل ۹۰ هزار فارغ التحصیل موفق در سرتاسر جهان به ظرفیت و شهرت دانشگاه مموریال در حوزه های پژوهش، آموزش و مشارکت عمومی تحکیم می بخشد.

بیش از ۴۰ درصد از تحقیقات مموریال مربوط به اقیانوس شناسی می شود که تنها در دانشکده علوم پایه ۶۸ درصد از بار تحقیقاتی را به خود اختصاص داده است. اگر تحقیقاتی در آتلانتیک شمالی صورت بپذیرد، به احتمال زیاد دانشگاه مموریال در آن مشارکت دارد. در واقع، دانشگاه مموریال شریک تحقیقاتی موسسه Ocean Frontier Institute در یک ابتکار تحقیقاتی مشارکتی با بودجه ۲۲۰ میلیون دلار است که بهره برداری از پتانسیل گسترده اقیانوس ها را هدف گرفته است. دانشگاه مموریال همچنین بخشی از ابرخوشه اقیانوس شناسی کاناداست، یک همکاری خصوصی در حوزه اقیانوس که از نوآوری و تجاری سازی برای پیشبرد و ارتقاء رشد اقتصادی پایدار از اقیانوس ها استفاده می کند.

 

دانشگاه مموریال: پرواز از اعماق اقیانوس علم تا اوج کهکشان پژوهش و کارآفرینی

 

گروه پارسیان بعنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه مموریال نیوفاندلند در ایران از متقاضیان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه تراز اول، جامع و تقریبا رایگان کانادا برای مشاوره و ثبت نام دعوت بعمل می آورد.

ارسال دیدگاه