نوین بورسیه

باز هم یک دانشگاه دیگر در ایالت انتاریوی کانادا، بورسیه های کامل دکترا عرضه می کند دانشگاه براک (Brock University)

دانشگاه براک (Brock University) جدیدترین دانشگاه ایالت انتاریوی کاناداست که پشتیبانی مالی جدیدی را برای دانشجویان دکترای بین المللی خود ارائه می کند. جدیدترین دانشگاه ایالت انتاریوی کاناداست که پشتیبانی مالی جدیدی را برای دانشجویان دکترای بین المللی خود ارائه می کند تا کلیه هزینه های شهریه آنها را پوشش بدهد.

دانشگاه براک (Brock University) جدیدترین دانشگاه ایالت انتاریوی کاناداست که پشتیبانی مالی جدیدی را برای دانشجویان دکترای بین المللی خود ارائه می کند. اعلام کرده است که مبلغ فلوشیپ های بین المللی دکترای خود را افزایش خواهد داد تا با هزینه های شهریه برای دانشجویان بین المللی همخوانی داشته باشد.

این اعلامیه تنها چند هفته پس از خبر قبلی دانشگاه مبنی بر تعویق پرداخت شهریه برای دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا صادر شد. اعلامیه جدید از مه 2018 اجرایی می شود.

دانشگاه براک دومین دانشگاه در ایالت انتاریو است که پشتیبانی مالی جدید برای دانشجویان بین المللی دکترای خود را در هفته های اخیر اعلام کرده است. در ماه ژانویه، دانشگاه تورنتو نیز العام کرد که میزان شهریه مقطع دکترای خود را برای دانشجویان بین المللی و بومی یکسان خواهد کرد.

این تغییرات در پاسخ به تغییرات در میزان بودجه های استانی انجام می شود که به دانشگاه ها اجازه می دهد بخشی از بودجه دریافتی برای دانشجویان بومی را برای پوشش هزینه های تحصیل و ثبت نام دانشجویان بین المللی اختصاص بدهند.

دانشگاه براک در حال حاضر تنها 27 دانشجوی بین المللی در مقطع دکترا دارد و امیدوار است که با تغییرات جدید بتواند این تعداد را افزایش بدهد.

 

نگارنده: سمانه سیدی

ارسال دیدگاه