نوین بورسیه

خوابگاه های دانشگاه مموریال نیوفاندلند

محل اقامت چیزی فراتر از چهار دیوار است. زندگی در پردیس دانشگاه مموریال امنیت، آسایش و رفاقت را در یک جامعه جهانی عرضه می کند که به دانشجویان بین المللی کمک می کند بیشترین بهره برداری تجربه دانشگاهی شان را، هم از نظر تحصیلی و هم اجتماعی داشته باشند.

دانشجویان بین المللی می توانند با پشتیبانی هایی همچون مدرسان درون خوابگاه، فرصتهای مطالعه با همکلاسی ها و دسترسی به جوامع یادگیری و اقامت، بهترین عملکرد تحصیلی را حاصل کنند. زندگی در خوابگاه درهایی رو به فعالیت های گروهی، ورزش و رویدادهایی خواهد گشود که به دوستی های مادام العمر برای دانشجویان بین المللی منجر خواهد شد.

 

چندین گزینه اسکان برای دانشجویان در هر پردیس دانشگاه موجود است که دسترسی آسانی به کلاس های درس، آزمایشگاه ها، غذاخوری، کتابخانه و مجتمع ورزشی دانشگاه دارند.

وقتی در خوابگاه های دانشگاه مموریال زندگی می کنید، با این امنیت به خواب می روید که تیمی متشکل از نگهبانان و کارشناسان پزشکی و بهداشت روانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از شما مراقبت می کنند، واقعا می توانید مموریال را خانه خود بدانید!

دانشگاه مموریال کانادا توانسته است دانشجویان، اساتید و کارکنان خود را از سراسر کانادا و جهان در قالب یک خانواده دور هم جمع کند و در بین اعضای این خانواده احترام متقابل، درک فرهنگ های مختلف و روابط عمیقی ایجاد نماید. بر اساس ارزیابی انجمن کانادایی برای فارغ التحصیلان تحصیلات عالی، استان نیوفاندلند و لابرادور بالاترین درصد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا را در سراسر کانادا دارد. در سال 2015 این دانشگاه در بین دانشگاه های کانادا در طبقه بندی “حمابت از دانشجویان بین المللی” در رتبه ی اول قرار داشت.

مژده به دانشجویان توانمند!

محدودیت مالی دیگر سد راه تحصیل در کانادا نیست!

 

گروه پارسیان بعنوان تنها نماینده رسمی دانشگاه مموریال نیوفاندلند در ایران از متقاضیان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه تراز اول، جامع و تقریبا رایگان کانادا برای مشاوره و ثبت نام دعوت بعمل می آورد.

 

ارسال دیدگاه