نوین بورسیه

اطلاعیه بسیار مهم سفارت آلمان برای دریافت وقت سریع مصاحبه روادید دانشجویی

اطلاعیه بسیار مهم سفارت آلمان برای دریافت وقت سریع مصاحبه روادید دانشجویی

اطلاعیه بسیار مهم سفارت آلمان برای دریافت وقت سریع مصاحبهروادیددانشجویی با توجه به سیستم وقت دهی جدید سفارت آلمان که در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ اعلام شده است و در آن گزینه های متعددی برای ارزیابی صلاحیت افراد جهت وقت دهی سریع تر تنظیم شده است به احتمال زیاد برای دانشجویانی که مدارک تحصیلی کامل و زبان داشته باشند لحاظ شده است و همچنین از آنجا که سفارت اعلام کرده به پرونده های ناقص رسیدگی نخواهد کرد این طور به نظر می رسد که اینگونه وقت ها به دانشجویانی داده می شود که دارای مدارک کامل باشند. با توجه به اینکه هنوز جزییاتی از این سیستم جدید در دست نیست لذا رویای پارسیان تلاش خواهد کرد پس از کسب اطلاعات دقیق تر از طریق همین کانال به شما عزیزان اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.آیا از زمان انتظار طولانی برای وقت مصاحبه روادید دانشجویی کلافه شده اید؟سفارت آلمان در تهران قصد دارد فرصتی برای وقت مصاحبه سریعتر در اختیار دانشجویان دارای صلاحیت ویژه قرار دهد!چگونه؟
  1. لطفاً اطلاعات مربوط به سامانه رزرو وقت مربوط به بخش حقوقی کنسولی و همچنین برگه راهنمای مربوطه را به دقت مطالعه نمائید!
  2. سپس وقت رزرو شده قبلی خود را از طریق لینک مربوط به لغو وقت مصاحبه که درایمیل تأییدیه ثبت نام قبلی موجود است، لغو نمائید.
  3. حال مجدداً ثبت نام نمائید. برای شرایطی که در ارتباط با شما صدق می کنند گزینه \”بله\” (JA) را علامت بزنید و برای آنهایی که صدق نمی کنند گزینه \”خیر\” (NEIN) را.
  4. به طور مرتب ایمیل و پوشه اسپم (Spam) خود را ملاحظه و چک نمائید! در ابتدا یک تأییدیه ثبت نام دریافت خواهید نمود. سپس در اولین فرصت، اعلامیه وقت سفارت را برایتان ارسال خواهیم کرد.
  5. پس از دریافت ایمیل اعلام وقت، حتماً بر روی لینک تأیید داخل ایمیل کلیک نمائید! در غیر این صورت وقت مصاحبه شما لغو خواهد شد! مسئولیت چک کردن ایمیل و پوشه اسپم آن بر عهده خود شما می باشد. به اشخاص ثالثی که قول هایی به شما می دهند و در قبالش از شما پول می گیرند، اعتماد نکنید! توجه: در صورتی که در ثبت نام مجدد یکی از شرایطی که در مورد شما صدق نمی کند را با \”بله\” پاسخ داده باشید تا بدین ترتیب وقت نزدیکتر و سریعتری بگیرید، اقدام شما جهت گرفتن وقت اصلاً لحاظ نخواهد شد. درخواست شما پذیرفته نخواهد شد و مجبور خواهید بود روند ثبت نام را مجدداً از ابتدا طی نمائید. بدین ترتیب جای خود را در فهرست انتظار از دست خواهید داد!
یک درخواست: شما برای گرفتن وقت اقدام کرده اید، اما دیگر علاقه ای ندارید؟ لطفاً ثبت نام خود را از طریق لینک لغو وقت مصاحبه در ایمیل تأییدیه ثبت نام لغو نمائید. بدین ترتیب جا را باز خواهید کرد برای سایر دانشجویان و به ما کمک خواهید کرد تا بتوانیم درخواست های بیشتری دریافت و بررسی نمائیم.نکته: شما ایمیل تأییدیه ثبت نام اولیه خود را در اختیار ندارید و به این دلیل به لینک لغو وقت مصاحبه دسترسی ندارید؟ اگر شخص ثالثی از طریق ایمیل خودش ثبت نام شما را انجام داده است، از او درباره این ایمیل سؤال کنید. سفارت مسئولیتی در قبال اقدامات اشخاص ثالث بر عهده نمی گیرد.منبع: سایت سفارت آلمان به روز شده در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ https://teheran.diplo.de/ir-fa/-/2243190

ارسال دیدگاه