نوین بورسیه

جایزه تحقیقاتی هامبولت

موضوع/رشته جایزه:

تمامی رشته ها

مقطع تحصیلی:

PhD و کارشناسی ارشد

خلاصه جایزه:

برندگان جایزه تحقیقاتی هامبولت علاوه بر ثبت نام در فهرست بین المللی برندگان قبلی جوایز، برای انجام پروژه تحقیقاتی دلخواه خود در آلمان دعوت می شوند.

بنیاد الکساندر ون هامبولت به عنوان یک سازمان سیاست گذاری های آموزشی و فرهنگی خارجی آلمان با هدف ترویج گفتگوهای فرهنگی بین المللی و تبادل های آموزشی بنیان نهاده شده است.

این بنیاد برنامه های اسپانسرشیپ و کمک مالی متعدد و انعطاف پذیری را در تمامی مقاطع تحقیقاتی اعطا می کند. فلوشیپ ها و جوایز تحقیقاتی بنیاد ون هامبولت دانشمندان و محققان مبتکر را قادر می سازد که برای تحقیقات بلندمدت به آلمان بیایند. هیچ حد نصاب و سهمیه ای برای کشور یا حوزه خاصی وجود دارد؛ فقط دستاوردهای آموزشی به عنوان عامل گزینش در نظر گرفته می شود.

این بنیاد پیوندهای نزدیکی را با فارغ التحصیلان خود حفظ کرده و برنامه های پشتیبانی متعددی را به این منظور ارائه می کند. بنیاد ون هامبولت از حدود ۲۰۰۰ همکاری تحقیقاتی بین محققان خارجی و آلمانی پشتیبانی می کند و بودجه آن تقریبا ۱۱۴ میلیون یورو است.

شرایط و مدارک لازم:

از جمله شرایط احراز این جایزه عبارتند از زندگی و کار در آلمان در ۵ سال گذشته، تصمیم به ادامه تحقیق در آلمان، دستاوردهای تحقیقاتی پیشین.

کشور مورد پذیرش:

تمامی کشورها

ارزش جایزه:

مبلغ این جایزه ۶۰ هزار یورو است.

مدت زمان پوشش جایزه:

۶ تا ۱۲ ماه

مهلت اقدام:

از جمله مزایای این برنامه آن است که امکان ارائه درخواست در هر زمانی از سال وجود دارد.

لینک اپلای مستقیم:

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

ارسال دیدگاه